Tuba Küçük

31 Aralık 2010 Cuma

Ben Seni Severken Şarkılar Lal idi....

"Seni unutmak kolaydı aslında olmasaydı aşkın sayılı hatrı"
der Mehmet Ercan abim şiirinde , bende katılıyorum yakın bir gönülle bu satırlara...
Seni unutmak kolaydı aslında ama olmasaydı şarkıların sayılı hatrı....

Şarkıların hatrına mı başlamıştı bu sevda bilemedim ama ben seni severken İclal Aydın söyluyordu

"
Seni seviyordum ve senin haberin yoktu

Saçlarını izliyordum uzaktan, kulağının arkasına düşüşü ve burnun, herkesden başkaydı işte.

Güldüğü zaman yukarıya bakardı;

Yukarı kalkan başın ve gülen gözlerin vardı.

Ne güzeldiler sen bilmiyordun.

Ben Seni Seviyordum..

Kalbime sığmıyordu aklımdan geçenler "

Sonra birden aklıma gelince gözlerin ya da ne bileyim yorgun bi akşam insan kendi kendine duygusallaşır ya işte o anlarda kulağımdaydı bir nakarat ve Altan Civelek söyluyordu

Atun beni denizlere,vermayun ellerine...
zaten hasret kalmisidum o deniz gözlerine..

Gözlerin demişken bilirsin gözlerin şiirsiz üstünkörü geçilemeyecek kadar derindi... Bi şiir yazmalıydım , yazmalıydım ama sen bunu bilmeyecektin

....

Sana ben şiirler sözler büyüttüm
Sana ben baharlar yazlar büyüttüm
Sana ben hummalı gizler büyüttüm

S Ö Y L E Y E M E D İ M

....

Söz ile gönül arasına gittim geldim , bi şiir açtım her an adını hatırlatan satırlarım vardı ya işte öyle bir şiir...

Unutulmuş yaralarıma tuzdur adın..
Kavgadır kalbimin gözündeki fer....
Bir devrimin eskimiş yüzüyüm... derinimde puslu ihtilaller
Yanmış süt kokulu sabahların eşiğinde bekleyen gece!
Bana göz kırpıyor kalabalık yalnızlığım şimdi arsızca... fütursuzca
Kimi nerde arayacağımı sordum mavi gözlü hüzne
Dedi “geç! aşkı geç!...”
Geçemedim....


Geçemedim , kendimi unuttum bazen , görünen ben dışına çıktım , anlatamadım anlamadılar....Neyin var sorularına Sen yoksun diyesim geldi... Mehmet Abimde diyorya Bildiğin Gibi Değil Şiirinde Sen yoksan neyim olsun ki? İşte öyle bildiğin gibi değil...

Ben seni severken şarkılar lal idi
Her satırında her makamında ayrılık vardı ve Emre Aydın'ında dediği gibi

"Hoşçakal
Olacaklar Sensiz Olsun
Daha durmam boşluklarında ben
UNUTUYORUM!"



Şarkılar böyleydi sen bilmiyordun , ya da bilsende diyemiyordun birşeyler eksikti ama ben tek bir şey biliyordum...

Bahçede yeşil çınar
Boyun boyuma uyar
Ben seni gizli sevdim
Bilmedim alem duyar

....

0 yorum:

Yorum Gönder